Fulya Alp Çoban’ın mektubu

Akif Alp’e

Dün akşam, yıllardır düşlediğim şeyi gerçekleştirdim.”Emekli olabilmek için istifa ettim. Bu benim en büyük hayalimdi. Aylardır rüyalarıma giren, korkuyla irkildiğim,heyecanla beni saran bir olguydu.

En değerli varlığım “Babam”, hep bu günü bekledi ama göremedi. Geçen yıl yolculadığımız babam şu an yanımda. Sağ tarafımda meleğim gibi beni dimdik ayakta tutuyor. “Sen asker kızışın, mertsin, dürüstsün, çalışkanlık senin en büyük erdemlerin,” diyor…”Toy bir genç kızken girdiğin o firmadan başın dik olarak çıkacaksın, sabretmenin karşılığını nihayet alacaksın,” diyor.

Babacığım seni çok ama çok özledim. Sana babalar gunü hediyesi olsun..Kuşi diye seslenişini özledim….

İmza kızın…Fulya Çoban

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

