Beyza Türkislamoğlu’nun Mektubu

Mehmet Türkislamoğlu’na

Sen hiç gitmedin ki…
8 yaşında olduğum, karlı ama ılık bir Ankara gecesinde “Hadi cıkıp yürüyelim biraz” demiştin bana. Beraberce çıkıp karlı sokaklarda yürümeye başladığımız o gece, sol elinle sağ elimi tutuyordun. Kafamı kaldırıp gökyüzüne baktığımda sadece tek bir yıldız görmüş ve her zamanki meraklı halimle “Bu ne yıldızı babacığım” diye sorduğumda verdiğin cevap, umudum oldu hep. “Dilek yıldızı o. Haydi bir dilek tut!”…  O geceden  beri ne zaman gökyüzünde tek bir yıldız görsem hep dilek tutarım. Bir çoğu da gerçek oldu biliyor musun babacığım…
Senin de yıldızlara karışmanın üzerinden tam 20 yıl geçti. O kadar çok şey yaşandı ki bu 20 yılda… Fiziki olarak yoktun belki ama her gece gökyüzünde yerini aldığında, gündüz yaşadıklarımızı anlattım sana. İşte ben bu yüzden hep, geceleri gündüzden daha çok sevdim…

 

 

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

