Müge Sayar’ın Mektubu

Erbil SAYAR’a

 

Beraber büyüdük

 

Babam askerden gelir gelmez annemle evlenmiş, ben de bu güzel aileye katılmak için pek bir erken davranınca belki de daha çocuk denecek yaşta baba oluvermiş benim sayemde.

Evde büyükbaba ve babaanne de olunca, biraz kocaman bir çekirdek aileydik. O yüzden biraz roller karışıktı, belki başka ailelerde zor bir durum olurdu. Ama, biz mutluyduk böyle. Bu ortamda büyüdüğüm için şanslı hissediyorum kendimi. Üzerimde hepsinin ayrı emeği ve sevgisi.

Belki babam acemiydi ilk başlarda, alıştı babalığa zamanla. İşlerinin yoğunluğundan çoğu zaman onu göremeden uyuduğum olurdu. Burnumda kokusu onu özlerdim, ben uyumadan gelsin diye beklerdim. Çünkü, sıcakcıktı sarılışı, bir ömre değerdi.

Babam ve ben, beraber büyüdük, ben büyüdüm o olgunlaştı. Şimdi bir genç kız oldum, babamla geçirdiğim vakitlerin tadını çıkarıyorum. Varlığından mutlu oluyorum. Onu çok seviyorum.


Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

