Sude Şengör’ün Mektubu

Tarkan Şengör’e

İlk Arkadaşım’a

Doktor “5 Ağustos ta bebeği sezaryen ile alacağız” dediğinde sevinçten havalara uçmuş babam. Kızıyla aynı günde kutlayacağı doğumgünlerini düşünmüş, hiç tereddüt etmeden “evet, o gün olsun” demiş. Demek ben de aynı günü beğenmişim, daha önceden bir sürpriz yapmamışım. Babacığım ile aynı günde doğmuşum. O günden sonra, kutluyoruz beraber doğumgünlerimizi, beraber gülüyor, beraber eğleniyoruz.

Babamı, her adımımda, her anımda hep yanımda hissediyorum. Bana değer veriyor, mutlu etmeye çalışıyor. Belki daha küçüğüm, ama şimdiden sırdaşım, arkadaşım o benim. İleri de çocuklarıma ben de onun bana davrandığı gibi davranacağım. Her zaman babamı örnek alıyorum.Ben büyüdükçe daha da güçlenecek bağlarımız biliyorum. Seni çok seviyorum

Canım babam, bana verdiğin sevgi için çok teşekkürler.

 

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

