Petek Canan Yalçın’ın Mektubu

Ali Arı’ya

Canım Babam,
Bir Köy Enstitülü olarak 35 yıl boyunca Türkiye’nin birçok yerinde öğretmenlik yapıp, binlerce öğrenciye ışık olduğun için,
Aileni çok sevdiğin için,Çocuk Kalbi’ni okumam için bana vermeden önce içine ,’İyi kalpli çocuklara örnek olan Enrico gibi olman dileğiyle ‘yazdığın için,kıt memur maaşınla bisiklet istediğimde bisiklet,gitar istediğimde gitar aldığın için,30-40 sene önce yüzlerce fotoğrafımı çektiğin için,evimizden kitabı,müziği eksik etmediğin için,gittiğin yerlerde ikram edilen şekeri,kurabiyeyi bana getirdiğin için,yemek masasında benimle ping-pong oynadığın için,Master yaparken para kazanamıyorum diye üzüldüğümde ‘istediğin kadar oku ,senden para isteyen yok’ dediğin için,evlendikten sonra yemek yapmayı bilmediğim halde ‘Annen kadar güzel yemek yapıyorsun’dediğin için,Ankara’dan nar ayıklayıp gönderdiğin için  ve kitaplarını bana emanet ettiğin için çok teşekkür ederim.
İyi ki benim babamdın..
Petek Canan Yalçın
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to Petek Canan Yalçın’ın Mektubu

  1. Figen Karavas dedi ki:

    Nar ayıklamak… ne kadar sanslısın Petek cim…
    Figen Karavaş

Yorum bırakın