Yasemin Yiğit’in Mektubu

                                Kazım Yiğit’e

    BABAM BENİM

Canım babacığım ,

Nerden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum.Anlatacak o kadar çok şey var ki..Bu sana hayatımda yazdığım ilk mektup.Bu yüzdendir ki heyecanım  çok fazla.O kadar hayatım olmuşsun ki o kadar sen olmuşum ki seni anlatmak demek kendimi anlatmak  demek…Ben senin büyüsemde her zaman küçücük ,kızın minicik yavru kedin olarak kalacağım.Her zaman şefkati huzuru ve mutluluğu senin kollarının arasında bulacağım…Çünkü  çıkarsız nedensiz karşılık beklemeden  seversin sen beni hep.Hiç birşey söylemesekte gözlerimizle konuşuruz biz.Bir bakışımdan anlarsın ne hissettiğimi .Aramızda kimsenin bilmediği  bir dilimiz var adeta.

Bu yaşıma kadar  seninle ilgili hiçbir şeyimde  keşkem olmadı benim umarım daha sonra da olmaz..

Anadolu Lisesini kazandığımda üniversiteyi kazandığımda  hep senin  gözlerinde gurur  ve mutluluk aradım.Sen benim başarımla gurur duymasaydın  hiçbirinin önemi yoktu benim için.Attığım her adımda ‘Benim kızım her şeyin altından kalkar.Ben kızıma güveniyorum.’  sözlerini söyleyen  beni destekleyen bir babam olduğu için  her zaman şanslı hissettim kendimi.Bu sayede daha sağlam daha kendimden emin bir şekilde bastım adımlarımı.

Bugüne kadar ki  her başarımda senin bana verdiğin öğütler  en temel yol göstericim oldu benim..Bu dünyaya bir daha gelsem yine senin kızın olmak isterim.Çünkü benim için senin kızın olmak ayrıcalıktır. Senin kızın olmaktan her zaman gurur duydum. Herşeyimsin sen benim…İyiki varsın iyiki babamsın.

Seni seven ve hep sevecek olan  kızın Yasemin.

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Yasemin Yiğit’in Mektubu

  1. Fadime AYDEMİR dedi ki:

    🙂 Babalar kızlarını hep kedim diye mi severler 🙂 Bizim de öyle de 🙂 Yüreğinize sağlık sevgili yasemin. Baban ne şanslı senin gibi bi kızı olduğu içiin 🙂

Bir Cevap Yazın

