Fadime Aydemir’in Mektubu

Selahattin Aydemir’e

Kıymetlime,
Nasıl anlatsam, nereden başlasam.. Kağıt ve kalemi elime aldığımda fark ettim ki sana olan sevgim satırlara sığmaz, yazmakla anlattılmazmış..
   
Küçüktüm, eve biraz geç gelsen kaygılanır, otururdum camın önüne beklemeye başlardım.. Küçük yüreğim pır pır eder gözlerim dolu dolu sokağı gözlerdim. Annem “Kızım gel, üşütürsün. Gelir birazdan baban.” dese de ayrılmazdım camdan. Taa ki sen gelene kadar, gül cemalini görene kadar.. Boynuna sarılırdım hemen sanki yıllardır görmemişim gibi. Halbuki daha sabah görmüşümdür seni.. En büyük korkumdu birgün kapıdan girmeyişin, yok olup gelmeyişin..Yıllar geçti büyüdüm..Şimdi en büyük hasretim, en büyük özlemimsin.. En büyük üzüntüm sizden ayrı olmak. Birlikte geçirdiğimiz zamanları, birlikte ettiğimiz sohbetleri,aynı sofrada yediğimiz yemekleri çok özlüyorum canım babam..Ama biliyorum ki yollar, mesafeler girse de araya kalbiniz hep benimle..Aynı gökyüzünü paylaşıyor oluşumuz en büyük teselli benim için.. Bir yerlerde nefes alıyor olduğunu2012-09-22-2004.jpgzu bilmek, sesinizi duymak en büyük sevincim..
   
Dolu dolu seviyorum seni biricik babam, sağnak sağnak seviyorum, uçsuz bucaksız seviyorum taa derinden..Gözlerindeki ışık umudumdur benim, beni hayata bağlayandır var oluşun.. Yaşama sevincimdir tek bir gülüşün.. Mutluluğuma mutluluk katar ‘kızım’ deyişin.. Seni biraz üzgün görsem yıkılırım, kırılır umudum, buz tutar yüreğimi.. Taa ki gülene kadar gözlerin..
   
İçimi ısıtır sevgin canım babam.. Dimdik arkamda duruşundur hayata tutunmamı, ayakta kalmamı sağlayan.. Rabbim’in bana en büyük armağanısın.. Tüm hayatım boyunca sana layık olabilmek içindir tüm çabam.. İyi ki varsın, iyi ki ‘babam’sın.. Sonsuz sana olan sevgim..
 
Kızın: Fadime
 
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Fadime Aydemir’in Mektubu

  1. Fadime AYDEMİR dedi ki:

    :)) Çok mutlu oldummm iyi ki varsınız “İmza:Kızın” ekibii 🙂

  2. rıza dedi ki:

    çok güzel yazmışsın canım:D

  3. Fadime AYDEMİR dedi ki:

    🙂 sağoll canım 🙂

Bir Cevap Yazın

