Mukaddes Gün Nalçakan’ın Mektubu

  Özer Gün’e

PAMUK PRENSİM’E

                                                                                                        

Canımı kaybedeli tam 4 sene oldu.30.aralık.2008….. Canım her şeyim pamuk prensim tam 2 senedir yatalak vaziyette idi. Lanet hastalık alzheimerden dolayı annemi, beni, eşimi tanımıyordu. Bir tek torununu unutmadı bu dönemde…

Soğuk bir aralık sabahında eşimi işe uğurladıktan sonra oğlumun yanına uzandım.Eşim geldi yarım saat sonra. Önce rüya görüyorum sandım, anlamadım. Ama annemim evine gitmemiz gerektiğini söyledi. Hemen giyindim. Kapının önünde ayakkabılarını gördüm. Delirdim. Canım babamı kaybetmiştim. Ona son kez bakmak istedim, ama korktum neden olduğunu halen anlamış değilim.çok pişmanım.

Ben seni üzmemek için elimden ne geliyorsa yaptım. Seni bir gün olsun kızdırmadım. Bana bir kez olsun sesini yükseltmedin. Biz seninle hiçbir şeyi ertelemedik. Her zaman birbirimize sevdiğimizi söyledik. Şimdi sen yoksun. Her Pazar yanına geliyorum.kokunu duyarım diye toprağını kokluyorum,taşını öpüyorum tenine dokunabilmek için. Seninle konuşuyorum, sana olanları anlatıyorum.Olur da bir şey çıkar gelemezsem kendime çok kızıyorum; neden gitmedim babama diye. Sen bana bir ödülsün. Sen önce babam, arkadaşım, akıl hocam, sırdaşım, oyun arkadaşım kısacası her şeyimsin.Halen yanına geldiğimde sırlarımı anlatıyorum sana…Evimin her yerinde resimlerin var. Kafamı her çevirdiğimde sen varsın. Sensiz hiçbirşeyin tadı yok be babacım. Sen elimden türk kahvesi içmeyi çok severdin. “Bu anan hiç beceremiyor şu kahve yapmayı boncuk gözlüm yap bir orta kahve babana.” Boncuk gözlünün gözünden hep yaş akıyor be babam, her şeye ağlar oldum. Oğlum babasına seslenirken içimde hep bir şey cız ediyor babam. İnsan reklamda bile ağlar mı ben ağlıyorum babam.

 

Seni çok özledim babam. Rüyalarıma da gelmiyorsun. Çok ağlıyorum diye kızıyor musun yoksa bana….rüyalarıma gel lütfen seni orada göreyim bari….çok erken bıraktın beni. Daha yapacak çok şeyimiz vardı….

SENİ ÇOK SEVİYORUM PAMUK PRENSİM…..

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Mukaddes Gün Nalçakan’ın Mektubu

  1. muko1977 dedi ki:

    çok ama çok teşekkür ederim.babama ebedi bir hatıra olarak kalacak.ben öldüğümde bile belki biri okur ve canım babam için allah rahmet eylesin duasında bulunur.tekrar çok ama çok teşekkür ederim(birde ricam soyadım gün nalçakan olacak..)

  2. yesilesarplikiz dedi ki:

    Allah rahmet eylesin…

Bir Cevap Yazın

