Melek Alper’in Mektubu

Ahmet Atilla Alper’e

Uyandım…

Güzel ama duygusal bir rüyayla uyandım…

Kızım olmuştu 3-4 yaşlarında bir cimcime dedesinin peşinde öpücüklerle koşan en çok da sana benzeyen bir kız çocuğu…

Peşinde de senin kızın düşecek korkusuyla kollamaya çalışan bir anne…

Gözlerim dolu dolu uyandım bir anda…

Düşüncelere daldım sonra…melekalper

Yapmak isteyip de yapamadıklarımı gördüm hep rüyalarımda…

Neden bilmiyorum ama hep mesafe vardı aramızda…

Belki de benim sana benzememdendi bu mesafe…

En soğukkanlı olmaya çalıştığımızdan, ama her şeyi içimizde yaşadığımızdandı bunlar…

İkimiz de aşmaya çalıştık hem de çok çalıştık ama başarabildik mi bilmiyorum…

Aslında aştığımız yerler oldu olmadı değil, ki çoğu baba kıza göre biz kimsenin ulaşamayacağı yerdeyiz…

Her kız babasıyla bu kadar şey paylaşamaz çünkü…

Sen her zaman bana bir dost oldun…

Her üzüntümde başımı omzuna yaslayıp ağlayabileceğim,

Her sevincimde karşına geçip kahkahalar çığlıklar atabileceğim,

Her isteğimi hiç düşünmeden yapan,her derdimde yanımda olan ve hayatım boyu güvenebileceğim tek erkek sendin babam…

Hatta sen bunu bilmezsin hiçbir zaman sana itiraf edemedim belki ama her küçük kızın duyguları gibi sen de benim “ilk aşkım” ‘dın…

Ve eminimki hiçbir aşk bu kadar masum bu kadar güçlü olamaz dünyada babam…

Yine de eksiklerimiz vardı…

Tek bildiğim sana karşı yapmak isteyip de yapamadıklarımdan çok “keşke”ler biriktirdim babam…

Ama şunu da biliyorum ki yirmi bir koca sene geçse de geç değil hiçbir şey için geç değil babam ikimizde hayattayız ve birbirimize öylesine güçlü bir bağ ile bağlıyız ki hiçbir şey engel değil sana bana bize hiçbir şeye…

Aslında yazmak istediğim çok şey var ama bırakalım da bu mektup eksik kalsın biz yaşayarak bunu tamamlayalım…

Seni çok seviyorum…

İyi ki varsın iyi ki hayatımdasın…

Hep hayatında kal prensesinin…

O hala küçücük bir kız çocuğu ve sana her daim çok ama çok ihtiyacı var…

Bizi melekler korusun…J

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

