Esra Karadağ’ın Mektubu

Tevfik KARADAĞ’ a

Senin iyileşmen için dualar eden arkadaşımız onları terk edip giden babasına hislerini yazmış uzun uzuuun,

Hüznünü, üzüntüsünü, geçmişi anlatmış buruk tebessümlerle

Senden de bahsetmiş baba.

 

“Arkadaşlarım babalarını kaybetti. İçleri yanıyor ve büyük özlemle ‘Baba‘ diyorlar. İnsan bu duruma imrenir mi? İmreniyorum baba, keşke diyorum ben de seni özleyebilseydim” demiş.

 

Biz seni çok sevdik şimdiden bile çok özledik baba

Anlatmama söylememe gerek bile yok belki de

 

Heyecanla beni dinlediğin o son gün dilimden dökülen ne varsa her şey aynı öyle

Yine olsan yine tutar ellerini öper anlatırdım sana her şeyi…

 

Seni çok seviyoruz, Öyküm sana resimler yapıyor dualar ediyor, hepimiz buradayız senin iyi olmanı ve hep birlikte evimize gitmeyi bekliyoruz, derdim.

 

Gözlerimi ayırmadan taa içlerine bakardım yine

Ufacık bir sessizlik olsa yine “Smile” derdim sana

 

Ama gittin…

Sensiz kaldık…

Hüzünle, en son gün bile yitirmediğimiz ümidimizle, boş bakan gözlerle, içimizde kocaman bir özlemle kaldık…

 

Ablam’ın da dediği gibi

 

“Değişen bir şey yok yokluğunun kattığı büyük özlem dışında.

Çayı dökmüyoruz yine komşuyu çağırıyoruz. Öyküm resimler yapıyor yine süper dedesine, arada sesleniyor da Tevfik beeey diye. Dedeeee seni çok seviyorum diyor. Yine balık pişiyor evde, yine arkadaşlar gelip gidiyor.

Sadece özlüyoruz hem de çok. Annem bütün gün ağlıyor, belli etmiyoruz ama kuytularda biz de ağlıyoruz”

 

Sonra bi silkeleniyoruz sözde kendimize geliyoruz. Babamız olsa bizi asla böyle görmek böyle bilmek istemezdi diyoruz.

 

Öğrettiklerini hatırlıyoruz.

 

Yanımızda olanlar bunca güne rağmen bizi bırakmayanlar seni sevenler bizi sevenler sürekli arayıp bir şeye ihtiyacınız var mı diye soranlara dönüyoruz. Öğrettiğin gibi kıymetlerini biliyoruz

 

Susmadan durup seni anlattıklarımız sessiz sedasız teşekkür ettiklerimiz var içlerinde

 

Ümit’in günler önce söylediği gibi

 

Belki “Bir şeye ihtiyacınız var mı diye sorarken dostlar BABAM’ıza ihtiyacımız var diyemedik”.

Belki sözcükler boğazımızda düğümlendi ama keyifli anlar ile laf dönüp dolaşıp hep sana geldi

Belki yanımızdan gittin ama yaşattığın ve öğrettiğin her şey ile bizimlesin

 

Ne varsa bize kattığın öyle devam ediyoruz

Nereye çevirsek doluyor gözlerimiz, iyi bir babanın iyi evlatları olmaya çalışıyoruz.

 

Her şeyin aynı yerde duruyor

Şimdi tek eksik sensin Babam…

 

Esra KARADAĞ

 

 

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Esra Karadağ’ın Mektubu

  1. ECE dedi ki:

    Sen herşeyin en güzeline layıksın baban da senin hep yanında sen onun biricik kızısın allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun….

Bir Cevap Yazın

