Serap Kınay Kaygancıoğlu’nun Mektubu

Gözleriyle Seven Babama

Önceleri “bizi sevmiyor mu?” diye düşünürdüm. Zamanla anladım ki bizim babamız bizi gözleriyle seviyor. 5 kardeştik; 4 kız 1 erkek. Daha doğrusu başlangıçta 1 erkek 1 kız. Kötü bir şansızlık sonucu ağabeyimi kaybedince, acıyı azaltmak mı, kaybedilenin yerine koyabilmek mi bilemiyorum, ailemiz büyüdü. 5.kardeş erkek olunca babamın tabiriyle takım tamamlandı.

Büyümeye başladık hep birlikte. Karnımız tok, ruhumuz aç (bunu da yıllar sonra öğrendim)! Hepimiz yönlerimizi çizip yuvadan uçtuktan sonra babamın gözlerinde hep özleyen, bekleyen ama dile getirmediği sevgiyi öğrenmeye başladım. Konuşmadan dertleşmeyi ,paylaşmayı öğrendim ve fark ettim ki “Babam benim en iyi arkadaşım!” Bunu hissetmek öyle güzeldi ki susuzluğu giderebilmek, güneşten gölgeye sığınmak gibi Ahhh Babam………Sonra bir sabahın erkeninde sıçrayarak uyanmam. “Babama gitmem lazım” diye eşimi uyandırmam. Paniklemelerim…

 

Ve gittiğimde yeni uyanmış mahmur gözlerle “Hayırdır Serap, bir şey mi oldu?” deyişi. “Yoo canım sizle kahvaltı etmek istedi” demem…Kahvaltı sırasında ani gelen kriz hastahane yolunda “Kızım, anneni çağır helalleşmem lazım” demesi.

“Amannn baba saçmalıyorsun. Bir şeyin yok” demem ve o gece sonsuzluğa uğurlamamız… İçimde ukde kaldı be babam “Bana kırgın mısın?” Annemi getirtmediğimiz için, bu konuda hala huzursuzum. Gerçi annemi de kısa bir zaman sonra yanına uğurladık. Ama emin ol hala huzursuzum

Ve tüm sesimin gücüyle sesleniyorum “Babacığım, seni hem çok seviyorum hem de çok özlüyorum!”

 

 

Serap Kınay Kayganacıoğlu

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

